środa, 27 sierpnia 2014

Moje bazgroły 2



Dorian, duch serca lasu. 

3 komentarze:

  1. Wow! Chwilę mnie nie było, a tu tyle nowości! Niech no tylko znajdę czas, by nadrobić! :D
    A tymczasem, zdradź proszę, jak kolorujesz swoje obrazki. Naprawdę, nałożenie koloru jest cudowne! Powiedz, że będzie więcej ilustracji!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, jak manipulujesz kolorami. Oby tak dalej, to zostaniesz drugim picasso~!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, ale aż tak świetne to to znowu nie jest :). Dopiero się uczę :) Do kolorowania używam zwykłych kredek i flamastrów :) Kontury Doriana zrobiłam zwykłym czarnym długopisem. Sposobem na dobre nałożenie koloru jest odpowiednio mocno naciskać kredką na papier. Wtedy z jednej kredki możemy otrzymać kilka odcieni. Zresztą, to zbyt ogólnikowe pytanie, strasznie dużo by pisać :) Z resztą nie wiem ,co konkretnie cię interesuje.:) Czy to jak robię światło na włosach, czy cienie, czy oczy, a nie chcę zasypywać cię masą informacji :) Obiecuję odpowiedzieć na każe z drobniejszych pytań :). Będzie mi po prostu łatwiej opowiedzieć niczego nie pomijając :)

    OdpowiedzUsuń